Jedna od stvari koja može doprineti poboljšanju imidža Vaše kompanije jeste adekvatan izbor muzike koja se pušta u poslovnom prostoru. Muzika je ta koja doprinosi boljoj atmosferi u i oko Vašeg objekta. Pažljivo slušajući Vaše potrebe i targetirajući ciljnu grupu, dobar muzički urednik može doprineti da se Vaši gosti osećaju prijatno, može uticati na kompletnu atmosferu. Bilo da se radi o poslovnim prostorima, hotelima, ordinacijama, restoranima, kafićima ili drugim ugostiteljskim objektima, supermarketima, tržnim centrima, prodavnicama, salonima lepote, kladionicama, teretanama - muzika je ta koja pravi razliku. Vrsta, tempo i drugi parametri muzike utiču na vreme koje će gosti provesti u objektu, brzinu ispijanja pića i konzumiranja hrane, brzinu kretanja kroz market, dinamiku i motivaciju vežbanja, opuštenost ili razdraganost…

Iskusni muzički urednici znaju kako izazvati prijatan osećaj kod Vaših klijenata. Dobar odabir muzike, vodeći računa o brendu, koristeći naučna istraživanja i stečeno iskustvo, pravi razliku između "tamo neke pozadinske muzike" i muzike koja pretvara potrošače u aktivne slušaoce.

Profesionalna selekcija muzike takođe pozitivno utiče na motivaciju zaposlenih i njihov rad. Dobro motivisani i zadovoljni zaposleni pružiće bolju uslugu korisnicima i time podići kvalitet iste. Dokazano je da muzika na radnom mestu podiže produktivnost, tako što ublažava stres i napetost, prikriva neprijatne zvuke i doprinosi osećaju privatnosti. Ljudi koji slušaju muziku su kreativniji i brže rešavaju zadatke nego oni koji rade u tišini.



Istraživanja o uticaju muzike na ponašanje kupaca su pokazala zanimljive rezultate. Prodavci u supermarketima su uspeli da povećaju prodaju italijanskog odnosno francuskog vina i sireva puštajući naizmenično blokove italijanske i francuske muzike. U periodima kada se ta muzika emitovala kupci su se češće opredeljivali za vina i sireve iz tih zemalja, a sve je to funkcionisalo na podsvesnom nivou, bez da su bili svesni da je muzika koju slušaju uticala na njihov izbor kod kupovine. (Izvor: psycnet.apa.org/psycinfo)


Najbolje rešenje za profesionalno upravljanje muzikom u poslovnom okruženju je brendirana personalizovana radio stanica.

Ovaj pristup omogućuje ne samo reprodukciju muzike, već i emitovanje marketinških poruka, reklama, najava i drugih promotivnih sadržaja. Na taj način se stvara novi kanal za interakciju sa klijentima, jer se sadržaj direktno obraća njima. Postoji mnogo opcija koje se mogu koristiti, kao što su reprodukcija različitih sadržaja na različitim lokacijama, promena žanra muzike u zavisnosti od atmosfere u lokalu, emitovanje reklama drugih brendova, kao i mogućnost izbegavanja određenih pesama i izvođača.

Pored toga, brendirana radio stanica takođe omogućava emitovanje identifikacionih džinglova za vaš brend. Na taj način, vaša kompanija će biti predstavljena kao moderna, dinamična i pouzdana.

Ova usluga se može prilagoditi različitim vrstama poslovanja, uključujući poslovni prostor, kancelarije, tržne centre, supermarkete, salone lepote, restorane, kafiće, klubove, butike, knjižare, ordinacije, trgovinske lance, hotele, benzinske stanice, kladionice, prodavnice, teretane i mnoge druge.